Küresel ekonomideki belirsizliklerin yoğun biçimde
yaşandığı, koşulların hızla değiştiği günümüzde; şirketimizin yeniden büyüme
sürecine girmesini sağlamak ve bu büyümeyi sürdürülebilir kılmak, ortak
hedefimizdir.
Ülkemizde seramiğin endüstriyel bir boyut kazanması, çok
yakın bir zamana, 20.yüzyılın ortalarına denk gelmektedir. Seramiğin genç bir
sektör olması, bu sektörde dengelerin henüz oturmadığını, parametrelerin
değişmeye devam edeceğini göstermektedir. Geride kalan süreçte, Uşak Seramik
çok önemli bir aşama kaydetmiş ve seramik sektörünün hızlı yükselen
şirketlerinden biri olmayı başarmıştır.
Bugün 36 ülkeye ürünlerini ulaştıran Uşak Seramik San. A.Ş.
üretim kapasitesi, modern teknoloji yatırımları ve yüksek kalite avantajları
sayesinde, rekabet gücünü artırmaya devam etmekte olup; bu doğrultuda
şirketimizde, bilime, Ar-Ge’ye ve teknolojiye önem verilmesi, özellikle
üniversite-sanayi işbirliğinin daha üst aşamaya taşınması gerekmektedir.
Uşak Seramik San. A.Ş. Strateji Belgesi ve Eylem Planı’nın
vizyonu, "Uşak Seramik San. A.Ş. imajını yükseltmek ve küresel Pazar payını
artırmak”tır. Bu vizyondan yola çıkarak "kalite ve verimliliğinin artırılması”
ile "iç ve dış pazarda ticaret ve rekabet şartlarının korunması ve
iyileştirilmesi” şeklinde iki tane stratejik hedef belirlenmiştir. Uşak Seramik
San. A.Ş’nin ülkemizdeki ve dünyadaki gelişmeler çerçevesinde analizi
yapılarak, güçlü ve zayıf yönleri ortaya koyulmuştur. Strateji belgesinde
belirlenen eylemler, şirketimizin sahip olduğu avantajların daha iyi
değerlendirilmesine, zayıf yönlerinin güçlendirilmesine ve tehditlerin fırsata
dönüştürülmesine imkân verecektir.